foto1
www.agnes-fit.pl - Klub tylko dla PAŃ
foto1
www.agnes-fit.pl - zajęcia taneczne...
foto1
www.agnes-fit.pl - kondycja i spalanie...
foto1
www.agnes-fit.pl - siłownia...
foto1
www.agnes-fit.pl - siłownia...
Tel. /29/ 764-35-22
poczta(at)agnes-fit.pl

ul. 11 listopada 21, 07-410 Ostrołęka

Dlaczego Kobiety Powinny Używać Ćwiczeń Siłowych!

Przez wiele lat ćwiczenia aerobiku były uważane za optymalną metodę dla kobiet starających się odchudzić. Także korzystanie z urządzeń takich jak bieżnie, rowery czy crosstrainery uważane były za idealną drogę do zrzucenia nadwagi...
Chociaż ćwiczenia aerobiku dają wiele korzyści i są idealne dla twojego serca oraz płuc, nadużywanie tych ćwiczeń może ograniczyć twoje próby redukcji tkanki tłuszczowej. Niestety wiele kobiet nie chce zrozumieć prawdziwej wartości ćwiczeń oporowo - siłowych lub z wolnymi obciążeniami jako dodatek do ćwiczeń aerobowych. silownia01
Od dawna krąży wiele popularnych plotek o tym dlaczego kobiety uciekają od ćwiczeń z obciążeniami. Jedną z najbardziej popularnych jest : " Jeśli będę ćwiczyć z obciążeniami będę wyglądać jak mężczyzna ". Takie skojarzenie jest dalekie od prawdy ponieważ kobiety nie mają wystarczającej ilości hormonu który nazywa się testosteron. Testosteron jest dominujący u mężczyzn i jest odpowiedzialny za przyrost mięśni. W związku z poziomem hormonów i budową genetyczną kobiet, jest im bardzo trudno rozbudować mięsnie. Kobiety musiałyby trenować godzinami oraz stosować specjalną dietę żeby wyglądać jak "bodybuilder".
Jednym z argumentów dlaczego treningi z obciążeniami pomagają kobietom obniżyć poziom tkanki tłuszczowej i stracić centymetry z talii jest, że zwiększenie tkanki mięśniowej i jej ujędrnienie powoduje wzrost metabolizmu. Tkanka mięśniowa jest bardziej metabolicznie aktywna niż tkanka tłuszczowa i spala 25% więcej kalorii niż tkanka tłuszczowa.
W związku z tym jeśli próbujesz (bez sukcesu) zrzucić 5 -7 kilogramów pomimo spędzenia godzin na bieżni czy na zajęciach ze stepem spróbuj dodać do tego ćwiczenia obciążeniowo - siłowe. Ta prosta zmiana rutyny może ci pomóc przejść przez próg który mogłaś już osiągnać chodząc tylko na zajęcia aerobowe.silownia02
Jest ważne, ażeby nie zaniechać ćwiczeń aerobowych lecz przemyśleć czy warto tylko koncentrować się w 100% na aerobiku. Przez dodanie ćwiczeń oporowo - siłowych stracisz centymetry z talii, spalisz więcej tkanki tłuszczowej i zmienisz kształt swojego ciała. Dodatkowo, ćwiczenia siłowe pomagają w budowaniu silniejszych kości oraz wspomagają obronę organizmu przed osteoporozą (degeneracją kości zwiazaną z niewystarczającą ilością wapna w codziennej diecie).
Ćwiczenia siłowe wskazują również na niewątpliwe korzyści u osób mających różnego typu schorzenia artretyzmu. Lecz jedną z najlepszych korzyści ćwiczeń siłowych jest lepsza sprawność i jakość życia. Codzienne czynności jak noszenie zakupów, praca w ogrodzie czy zabawa z twoimi dziećmi stają się dużo łatwiejsze. Życie staje się dużo przyjemniejsze i czujesz się bardziej energiczna.
Reasumując, osoby które chcą zredukować poziom tkanki tłuszczowej powinny łączyć ćwiczenia aerobowe z ćwiczeniami siłowymi oraz z rozsądną niskotłuszczową dietą. Jeśli ćwiczenia siłowe są nowością dla ciebie skorzystaj z porad instruktora, co zapewni ci bezpieczne i przynoszące rezultaty ćwiczenia. Zawsze skonsultuj się z lekarzem zanim zaczniesz ćwiczyć w domu lub klubie fitness.

GRAFIKA LOSOWA

lokal 1
lokal 1
lokal 2
lokal 2
lokal 3
lokal 3
lokal 4
lokal 4
lokal 5
lokal 5
lokal 6
lokal 6
lokal 7
lokal 7
lokal 8
lokal 8
lokal 9
lokal 9
lokal 10
lokal 10
lokal 11
lokal 11
lokal 12
lokal 12


Gościmy

Odwiedza nas 45 gości oraz 0 użytkowników.

AGNES-FIT


Ilustracja kontaktu

Lokalizacja

LOKALIZACJA

Kontakt

ul. 11 listopada 21,
07-410 Ostrołęka

poczta@agnes-fit.pl
 
tel.: /29/ 764-35-22